Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 maja 2015

Hejka!
Jestem zwykłą, prawie szesnastoletnią dziewczyną i mieszkam w okolicach Stalowej Woli. Nad założeniem bloga myślałam bardzo długo. Z jednej strony bardzo chciałam, a z drugiej przychodziło mi do głowy, że takich blogów i dziewczyn jest mnóstwo i jakoś mi się odechciewało..:D
Nie jest to moja pierwsza próba z rozpoczęciem blogowania. Wiele razy próbowałam, ale jakoś mój słomiany zapał..
Tak naprawdę nie wiem co dokładnie chciałabym tu publikować..może trochę tzw. lookbooków, o ile tak to będzie można nazwać lub takie zwykłe posty w stylu "co tam u mnie" :)
Mam nadzieję, że ktoś będzie chciał to czytać :D
Niżej moje zdjęcie :) a nawet dwa!

Buziaki, Patrycja :*

7 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo ładna i w dodatku taka chudziutka, jejku. :)
    Powodzenia w tym świecie! :D Przyda się nam oby dwóm. :D :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Pluta Klaudia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś ;DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu! Sama jestem początkującą, ale im dalej tym lepiej. Poza tym pamiętaj, że to bardzo wciąga! :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu i pisaniu. obserwuje
    malenkafotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja równiez od dłuższego czasu zabierałam sie do blogowania :) Wreszcie udało się coś zrobic w tym kierunku.Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jesteś śliczna! Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń